اقامت ترکیه با کمترین هزینهراهنمای اجاره خانه و اخذ اقامت کشور ترکیه

گرفتن اقامت ترکیه و کلاهبرداری های حیرت آور

تماس با تیم پشتیبانی تماس با تیم پشتیبانی

گرفتن اقامت ترکیه و کلاهبرداری های حیرت آور (حتما مطالب زیر رو بخوانید)

حتما شما هم قصد مهاجرت و اخذ اقامت ترکیه رو دارید،پس باید بهتون بگم که متاسفانه هر روز کلاهبرداری های زیادی از مهاجرین جهت انجام کارهای اقامتی صورت میگیره و افراد سود جو هزینه ای زیادی از مهاجرین بابت انجام امور اقامتی میگیرن.

چند مورد از کلاهربرداری های صورت گرفته برای اخذ اقامت ترکیه
چند مورد از کلاهربرداری های صورت گرفته برای اخذ اقامت ترکیه

چند مورد از کلاهربرداری های صورت گرفته برای اخذ اقامت ترکیه (این موارد رو بشخصه دیدم و متاسفانه هر روز داره تکرار میشه):

  • گرفتن ۵۰۰۰ دلار هزینه برای اقامت ترکیه
  • گرفتن ۶۰۰۰ لیر برای انجام امور اقامتی
  • گرفتن ۲۰۰۰ لیر بدون انجام مور اقامتی و متواری شدن!!

 

شاید براتون یه مقدارم 😁 خنده دار باشه و بگید این افراد واقعا ساده لوح بودن که اینجوری سرشون کلاه رفته،اما باید بهتون بگم که کلاهبردار ها کار خودشون رو خوب بلدن و اگه شما هم نا آشنا باشید و یا اطلاعات کافی نداشته باشید،ممکنه به راحتی دچار زیان و ضرر شوید.

🎥 فیلم آموزشی و راهنمای گرفتن اقامت ترکیه و کلاهبرداری های حیرت آور حتما ببینید 👇👇👇

 

ایرانیان خارج از کشور بزرگترین دشمن پول های شما!!

متاسفانه افراد سودجو،به ویژه هم وطن های خودمون از همه فرصت ها برای خالی کردن جیب هم وطن هاشون استفاده میکنن و از کسانیکه با هزار امید و آرزو قصد گرفتن اقامت ترکیه رو دارن،هزینه های هنگفت میگیرن،به همین خاطر بنده به وظیفه خودم دونستم تا راهنمای کامل گرفتن اقامت ترکیه رو برای شما دوستان عزیز آماده کنم.

آخرین شرایط اخذ اقامت توریستی ترکیه (اقامت ترکیه با اجاره خانه)
آخرین شرایط اخذ اقامت توریستی ترکیه (اقامت ترکیه با اجاره خانه)
چطوری با خیال راحت اقامت ترکیه رو بگیریم؟

چطوری با خیال راحت اقامت ترکیه رو بگیریم؟

دوست عزیزم،خوشبختانه گرفتن اقامت کشور ترکیه کار سختی نیست و با تهیه کاملترین راهنمای اجاره خانه و اخذ اقامت کشور ترکیه +فیلم از سایت استانبول سرا،شما هم میتونید خودتون تمامی کارهای اقامتی تون رو انجام دهید و با کمترین هزینه ممکن هم در ترکیه خونه اجاره کنید و هم اقامت تون رو دریافت کنید.

💎 بر روی دکمه زیر کلیک کرده و کاملترین راهنمای اجاره خانه و اخذ اقامت کشور ترکیه +فیلم رو تهیه کنید 👇👇👇

 

راهنمای کامل اقامت ترکیه

امتیاز بدید

امتیازها - 92%

92%

حتما شما هم قصد مهاجرت و اخذ اقامت ترکیه رو دارید،پس باید بهتون بگم که متاسفانه هر روز کلاهبرداری های زیادی از مهاجرین جهت انجام کارهای اقامتی صورت میگیره...

User Rating: 4 ( 1 votes)

طیب حسینی

روزی که تصمیم مهاجرت به کشور ترکیه-استانبول رو گرفتم،متاسفانه سایت و منبع کاملی برای پاسخگویی به سوالاتم نبود،وقتیکه سختی این راه رو چشیدم به خودم گفتم ای کاش کسی بدون در نظر داشتن منافع شخصی خودش،صادقانه من رو راهنمای میکرد....پش الان که راه و چاه مهاجرت و زندگی در ترکیه رو یاد گرفتم،خودم استانبول سرا رو ساختم..

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. سلام.البته کار شما قابل تقدیره امادوست عزیز گرفتم اقامت و خرید یا اجاره ملک به این راحتی ها هم که شما فکر میکنید نیست قوانین بسیاری وجود دارد که جاش نیست اینجا صحبت کنم ولی کلا باید شخص بتونه ترکی و فقط ترکی صحبت کنه سرمایه کافی داشته باشه بدونه که هر کاری غیر از گرفتن مجوز کار که گرفتن اون هم تقریبا غیر ممکنه غیرقانونی هست و حق و حقوقتون خورده میشه در مورد خرید و اجاره ملک گرفتن با قیمتهای غیر واقعی و کمیسونهای بالا وووومشکلاتی هستند که در ظاهر کوچک ان اما در عمل بزرگ و مهمن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − چهار =

دکمه بازگشت به بالا